21 de julho de 2005

Modelos e receitas para cachecol de tricô

Checks And Eyelets Scarf
Small checks and eyelights are featured in this easy scarf.

Chinchilla Scarf
Easy pattern and a soft fuzzy chenille results in a great scarf.

Diagonal Eyelet Scarf
Fast knitting with bulky weight yarn.

Easy Ribbed Scarf
Knit on size 13 needles, pattern is a simple k2 p2 rib.

Easy Striped Triangular Scarf
Striped dress scarf with a knit in garter stitch border.

Hooded Scarf
Easy garter stitch pattern that lies nicely around your head and shoulders.

The Martha Scarf
Inspired by the fur scarf Martha Steware wore to court the day of her conviction, this is a simple garter stitch pattern. The secret is in the yarns used and the finishing.

Quick Reversible ScarfThis fast and easy pattern features open work garter ridges.

Rib And Eyelet Scarf
Broken rib interrupted by eyelets.

Rib And Garter Scarf
Reversible ribs, offset by garter and seed stitch.

Zig Zag Scarf
This scarf has an easy knit and purl zig zag pattern and the scarf itself zigs and zags along with the pattern.


Me desculpem, fiquei o dia inteiro na frente do computador e não estou com s*** pra traduzir as receitas agora. Talvez amanhã.

3 comentários:

jec criacoes disse...

adorei teu blog esta de parabens e te convido a ir vizitar o meu blog te espero la :meu blog e:jeccriacoes.blogspot.com

Anônimo disse...

Fiquei triste das resceitas serem em inglês. Não pode ler nada

Anônimo disse...

não precisava ter colocado,se é preguisosa não devia ter seu blogue.

Template by:

Free Blog Templates